آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم‌های ملی اروگوئه و غنا در مرحله گروهی جام جهانی قطر 

  • کد خبر: ۱۳۷۷۳۲
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
ساعت و تاریخ بازی تیم‌های ملی اروگوئه و غنا در مرحله گروهی جام جهانی قطر 
تیم‌های ملی اروگوئه و غنا در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی تیم‌های ملی فوتبال غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲، جمعه ۱۱ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الجنوب برگزار می شود.

در گروه H مسابقات جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال غنا با ۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و باید برابر اروگوئه ای صف آرایی کند که با یک امتیاز نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد تا جواز حضور در مرحله حذفی این رقابت ها را از آن خود کند.

اگر قبل از شروع بازی‌های مرحله انتخابی قاره آفریقا از هواداران پرسیده می‌شد که شانس کدام‌ تیم‌ها برای صعود بیشتر از سایرین است؛ قطعاً مصرِ محمد صلاح، ساحل عاجِ نیکلاس پپه و سرژ اوریر و ویلفرد زاها و الجزایر ریاض محرز و اسماعیل بن‌ناصر جزو کاندیدهای اصلی بودند. هیچ‌یک از این سه تیم اما صعود نکردند و تیمی دیگر به جای آنها بلیت سفر به قطر را گرفت که جایگاهش در رده‌بندی فیفا پایین‌تر بود؛ غنا.

با وجود صعود ناپلئونی‌ به جام جهانی؛ تیم ملی غنا حضور ستارگانی مانند ژوزف آیدو و جاناتان منسا، می‌تواند حضوری متفاوت نسبت ادوار قبلی حضورش در این تورنمنت داشته باشد. غنا مانند دیگر کشورهای آفریقایی دارای تیمی منسجم با قدرت بدنی بسیار بالا است. داشتن قوای جسمانی زیاد برای دوام آوردن تا دقیقه ۹۰ در حالی که بسیاری از تیم‌ها در دو سوم پایانی زمان بازی دچار افت می‌شوند، یک برگ برنده برای غنایی‌ها است. با این حال در ابتدا با توجه به حضور رقبایی سرسخت مانند پرتغال کریستیانو رونالدو، اروگوئه و کره جنوبی شاید خیلی ها روی شانس غنایی‌ها برای صعود حساب نمی کردند اما حالا سه امتیاز در دست دارند و همه چیز دست خودشان است و با کسب یک امتیاز دیگر هم می توانند رنگ مرحله یک هشتم نهایی را ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->